Suceava – primul oras vizitat de Caravana laptelui ambalat


Intră acum și în grupul de

Gălăgie, entuziasm şi distracţie, sambata, 11 septembrie 2010, în Parcul Areni, unde s-a desfăşurat prima ediţie a Caravanei laptelui ambalat, Suceava fiind primul oraş care a dat startul campaniei.

Evenimentul destinat copiilor în special, a strâns în centrul oraşului un număr impresionant de micuţi cu vârste diferite, care au fost provocaţi la sesiuni de face painting, ţopăială în fabrica de lapte gonflabilă şi jocuri instructive alături de clovnul Bubulino.

Campania a fost realizată cu scopul de a promova beneficiile consumului de lapte ambalat, care este cel mai sigur lapte pentru consum. Iniţiativa aparţine Companiei Tetra Pak, în colaborare cu Societatea Naţională de Medicină a Familiei.

“Tetra Pak îşi dedică de peste 50 de ani eforturile în a prelucra alimentele, deoarece deţine echipamentele necesare de prelucrare şi ambalare, într-un mod cât mai sigur”, a declarat Daniela Cârmaciu, responsabil pe domeniul Comunitate şi mediu, în cadrul Companiei Tetra Pak.

De-a lungul timpului, Compania a desfăşurat şi alt tip de campanii, cum ar fi: Campanii de educaţie şi protecţia mediului, Campanii pentru Sănătate sau Campania pentru reciclarea cutiilor de lapte şi de suc.

“Suceava este primul oraş din turul educaţional pe care ni l-am propus pentru debutul campaniei < Caravana laptelui ambalat >, urmând să vizităm, timp de o lună, alte 6 oraşe din România (Piatra Neamţ, Bacău, Ploieşti, Oradea, Târgu Mureş şi Piteşti)”, a adăugat Daniela Cârmaciu.

Pe parcursul celor 4 ore de distracţie, copiii s-au jucat în fabrica de lapte gonflabilă, amplasată în Parcul Sculptor Florea Vadimir, pe o lungime de 5 metri, care de altfel a şi constituit principala atracţie. Alături de aceasta, micuţii au fost provocaţi la concursuri educaţionale şi instructive despre lapte, cu ocazia cărora au fost înmânate 20 de premii constând în cutii cu lapte, jocuri pentru prichindei, puşculiţe cu văcuţă şi baloane albe pentru toţi copii.

Participanţii la jocuri au ales şi un slogan împreună cu clovnul Bubulino, anume: “Eu sunt mic şi beau lăptic”.

La eveniment a luat parte şi medicul de familie Irina Ioana Badrajan, care a explicat importanţa campaniei şi a consumului de lapte, în special la copii.

“Există cinci avantaje ale laptelui preambalat faţă de cel care este luat direct de la producător. Laptele este natural, nu unul sintetic, prin procesul de pasteurizare laptele îşi păstrează calităţile de gust, compoziţie, aportul de calciu, vitamine, proteine, foarte important în primul rând pentru dezvoltarea copiilor, aducând un aport de proteine şi vitamina D. Procesul de pasteurizare distruge orice fel de microbi, lucru pe care fierberea nu îl realizează”, a declarat Irina Ioana Badrajan.

Desfăşurarea evenimentului a avut un real succes atât în rândul copiilor, cât şi al părinţilor sau bunicilor, care au avut ocazia să reintre în atmosfera copilăriei.

“Caravana laptelui ambalat” a fost organizată de Tetra Pak România din fonduri proprii.


Intră acum și în grupul de