E.ON a creat o nouă aplicație care face posibile rezervările de spațiu în birou

  • Noua soluție digitală facilitează respectarea măsurilor de siguranță referitoare la ocuparea spațiului din birouri;
  • Office Check-in ajută la minimizarea riscului de infecție cu COVID-19
  • E.ON pune în mod gratuit acest instrument la dispoziția tuturor companiilor interesate.

În această perioadă, protecția maximă a angajaților împotriva riscului de infecție este esențială. Normele de igienă și de distanțare trebuie respectate în orice moment. Din acest motiv, E.ON – ca multe alte companii – a stabilit o rată maximă de ocupare pentru clădirile sale de birouri, ținând întotdeauna seama de cerințele specialiștilor și autorităților. Pentru a permite angajaților să se organizeze și să folosească spațiul de birouri în mod cât mai flexibil și mai ușor, E.ON oferă acum un nou instrument digital numit „Office Check-in”.

Aplicația este foarte ușor de utilizat și este deja implementată la E.ON în Germania, Suedia și România. Managerii pot crea spații virtuale pentru echipa lor – de exemplu, pe baza spațiului de birou disponibil – și pot stabili o rată maximă de ocupare. Angajații își pot rezerva apoi prezența din timp. Aplicația se asigură că rezervările nu depășesc gradul maxim de ocupare recomandat. Rezervările sunt complet anonime: numărul este decisiv, nu numele angajatului. Pentru dezvoltarea acestui instrument, E.ON Digital Technology a colaborat îndeaproape cu departamentele de Sănătate, Siguranță și Mediu (Health, Safety and Environment – HSE), Securitate Cibernetică, Managementul Facilităților, Protecția Datelor și Consiliul Angajaților.

Cu acest nou instrument digital de check-in la birou, E.ON răspunde nevoilor actuale din mediul de business. Echipele interne de proiectare și dezvoltare ale companiei au creat această soluție în doar câteva săptămâni. Angajații au acum un mod simplu de a-și rezerva prezența în birourile noastre. Această aplicație ne ajută să ne asigurăm că ocuparea maximă a biroului nu este niciodată depășită. Întrucât trebuie să rămânem împreună, mai ales în perioade de criză, am decis să punem soluția noastră și la dispoziția altor companii ca open source, gratuit. Vrem să împărtășim cunoștințele noastre cu alții, astfel încât împreună să putem trece mai ușor peste această perioadă marcată de pandemia cu noul coronavirus ”, spune Matthew Timms, Chief Digital and Technology Officer la E.ON.

Codul de programare poate fi regăsit pe pagina https://github.com/eon-com/office-check-in și, prin urmare, este accesibil publicului. Unele companii și-au exprimat deja interesul pentru utilizarea acestei soluții și acum pot implementa check-in-ul digital la birou.

Instrumentul va fi util și după ce restricțiile nu vor mai necesare. Multe companii vor trece probabil la o abordare hibridă –  un mix de lucru de acasă și de la birou. Aplicația este ideală pentru acestă manieră de lucru, pentru a nu supraaglomera spațiile de birou.

loading...